sexsee
Administrator
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DragonNetwork arena x 200
|
Wysłany: Pon 23:51, 07 Cze 2010 Temat postu: Rasy i Klasy postaci oraz zadania na zmianę profesji |
|
|
W grze wcielić się można w jedną z sześciu ras:
* Human (Człowiek)
* Elf (Elf)
* Dark Elf (Mroczny Elf czasem niesłusznie mylony z Drowem)
* Orc (Ork)
* Dwarf (Krasnolud)
* Kamael
Każda z ras (wyłączając Krasnoludy i Kamaele, które mogą być jedynie wojownikami) posiada dwie klasy: Fighter i Mystic. Nasza postać może być mężczyzną lub kobietą. Można również zmienić twarz, wygląd oraz kolor włosów. Efektem zdobywania doświadczenia jest podnoszenie poziomu postaci. Po osiągnięciu odpowiednio 20., 40. i 76. poziomu możemy zmienić profesję. Pierwsza zmiana wymaga wykonania jednego zadania (można je wykonać mając 19. poziom). Druga jest kumulacją trzech zadań, które można wykonywać odpowiednio przy 35., 37. i 39. poziomie. Trzecią zmianę profesji rozpocząć można na 74. poziomie pobierając quest "Succession to the Legend" i zwieńczyć ją zmianą klasy po osiągnięciu poziomu 76. Każda rasa posiada drzewo profesji:
Ludzie
Cechują się wyważonymi cechami oraz największym wyborem profesji. Powstali z resztek innych żywiołów, stworzeni przez Gran'Kaina. Byli najgorszą ze wszystkich ras, uznawani za zwierzęta, dopóki nie przyjęli sztuki magii od Elfów. Ich stworzycielem jest bóg ciemności, Gran'Kain, lecz w erze Elmoreden zmieniono głównego boga na Einhasad, boginię światłości. Ludzie podzielili się na kilka królestw, w tym najważniejsze to: Aden, Elmore, Gracia. Po pewnym czasie Ludzie uzyskali dominację na kontynencie, i nawet potwory, takie jak wszechwładne smoki, nie stanowią dla nich zagrożenia. Ludzie zaczynają stanowić zagrożenie nawet dla samych bogów.
Człowiek Wojownik (Human Fighter):
Statystyki bazowe:
* STR: 40, DEX: 30, CON: 43
* INT: 21, WIT: 11, MEN: 25
Ścieżki rozwoju:
* Warrior → Warlord → Dreadnought lub:
* Warrior → Gladiator → Duelist
* Human Knight → Paladin → Phoenix Knight lub:
* Human knight → Dark Avenger → Hell Knight
* Rogue → Treasure Hunter → Adventurer lub:
* Rogue → Hawkeye → Sagittarius
Człowiek Mag (Human Mystic):
Statystyki bazowe:
* STR: 22, DEX: 21, CON: 27
* INT: 41, WIT: 20, MEN: 39
Ścieżki rozwoju:
* Human Wizard → Sorcerer → Archmage lub:
* Human Wizard → Necromancer → Soultaker lub:
* Human Wizard → Warlock → Arcana Lord
* Cleric → Bishop → Cardinal lub:
* Cleric → Prophet → Hierophant
Elfy
Posiadają najwyższą zręczność, a więc szybkość ataku, szansę na atak krytyczny, szybkość poruszania się, celność, szansę na obronę tarczą, oraz prawie najniższą siłę ataku, obrony, udźwig. Są rasą wody a ich boginią jest następczyni Shilen, bogini wody Eva. Za czasów panowania Gigantów zajmowały się magią i polityką, a po ich upadku na krótko zdołały zapanować nad rasami i utrzymać pokój. Po wojnach z Orkami i Ludźmi utraciły znacząco swoje wpływy. Z rozmowy z Asteriosem, ostatnim z dwunastu hierarchów Elfów, dowiadujemy się, że ziemie, które zamieszkują, nazywają się Valderan, i jest to ich ostateczna, niepodległa kraina. Mnóstwo z Elfów wyemigrowało do królestwa Innadrill, gdzie żyją w pokoju z ludźmi. Zasadziły tam Gałąź Drzewa-Matki, na znak swojej pamięci do ojczyzny. Wraz z nadejściem Ery Chaosu, Elfy muszą stawić czoło nowym zagrożeniom. Ich Drzewo-Matka umiera, a Elfy nie potrafią same sobie z tym poradzić. Opuściły więc magiczne bariery otaczające ich lasy, i wysłały młode pokolenie do królestw Ludzi, z nadzieją, że znajdą lekarstwo.
Elf Wojownik (Elf Fighter):
Statystyki bazowe:
* STR: 36, DEX: 35, CON: 36
* INT: 23, WIT: 14, MEN: 26
Ścieżki rozwoju:
* Elven Knight → Temple Knight → Eva's Templar lub:
* Elven Knight → Swordsinger → Sword Muse
* Elven Scout → Plainswalker → Wind Rider lub:
* Elven Scout → Silver Ranger → Moonligh Sentinel
Elf Mag (Elf Mystic):
Statystyki bazowe:
* STR: 21, DEX: 24, CON: 25
* INT: 37, WIT: 23, MEN: 40
Ścieżki rozwoju:
* Elven Wizard → Spellsinger → Mystic Muse lub:
* Elven Wizard → Elemental Summoner → Elemental Master
* Elven Oracle → Elven Elder → Eva's Saint
Mroczne Elfy / Dark Elf
Zadają największe obrażenia, jednak posiadają najmniejszą ilość hp/cp oraz odporność na ogłuszenia, poisony i debuffy. . Wg. Autorów Stały Się Mrocznymi Elfami przez klątwę rzuconą przez Leśne Elfy, które Mroczne Elfy wymordowały. Leśne plemię w swoim ostatnim tchnieniu rzuciło na nich klątwę, sprawiającą, że las Brązowych Elfów obumarł a oni sami stali się czuli na światło i zmieniła się ich barwa skóry. Można ich porównać do Shilen. Shilen była boginią wody, Brązowe Elfy rasą wody. Shilen stała się boginią śmierci i mroku, Brązowe Elfy stały się Mrocznymi Elfami.
Mroczny Elf Wojownik (Dark Elf Fighter):
Statystyki bazowe:
* STR: 41, DEX: 34, CON: 32
* INT: 25, WIT: 12, MEN: 26
Ścieżki rozwoju:
* Palus Knight → Shillien Knight → Shilien Templar lub:
* Palus Knight → Bladedancer → Spectral Dancer
* Assasin → Abyss Walker → Ghost Hunter lub:
* Assasin → Phantom Ranger → Ghost Sentiniel
Mroczny Elf Mag (Dark Elf Mystic):
Statystyki bazowe:
* STR: 23, DEX: 23, CON: 24
* INT: 44, WIT: 19, MEN: 37
Ścieżki rozwoju:
* Dark Wizard → Spellhowler → Storm Screamer lub:
* Dark Wizard → Phantom Summoner → Spectral Master
* Shillien Oracle → Shillien Elder → Shillien Saint
Orkowie
Orkowie to rasa ognia, a ich bogiem jest Paagrio. Po zniszczeniu Gigantów, Orkowie zaatakowali rządzące Elfy, i osiągnęli najwyższą pozycję w królestwie Aden, lecz później zostali pokonani przez sojusz Elfów z Ludźmi i zepchnięci do północnych rejonów Elmore. Cechy charakterystyczne rasy to podwyższona odporność na efekty negatywne (debuffy) oraz największa ilość punktów życia, gotowości bojowej i many (HP, CP i MP). Wojownicy orków mają najmniejszą w porównaniu z wojownikami innych ras szybkość, szybkość ataku, zwinność i celność, za to dysponują sporą siłą ataku fizycznego. Magowie orków w porównaniu z innymi magami cechują się niskimi współczynnikami ataku magicznego i szybkości rzucania czarów, za to mają najszybszą regenerację many i najwyższą obronę przed atakami magicznymi.
Ork Wojownik (Orc Fighter):
Statystyki bazowe:
* STR: 40, DEX: 26, CON: 47
* INT: 18, WIT: 12, MEN: 27
Ścieżki rozwoju:
* Ork Raider → Destroyer → Titan
* Monk → Tyrant → Grand Khavatari
Ork Szaman (Orc Mystic):
Statystyki bazowe:
* STR: 27, DEX: 24, CON: 31
* INT: 31, WIT: 15, MEN: 42
Ścieżki rozwoju:
* Orc Shaman → Overlord → Dominator lub:
* Orc Shaman → Warcryer → Doomcryer
Krasnoludy
Krasnoludy dzielą się na Crafterów(Warsmith) i Spoilerów(Bounty Hunter). Crafterzy składają różne bronie i tworzą materiały potrzebne na ich wyprodukowanie a Spoilerzy wydobywają z mobów części/przepisy do wykonania zbroi/broni/biżuterii lub materiały potrzebne do ich zrobienia. Są rasą ziemi a ich boginią jest bogini ziemi, Maphr.
Krasnolud (Dwarf Fighter):
Statystyki bazowe:
* STR: 39, DEX: 29, CON: 45
* INT: 20, WIT: 10, MEN: 27
Ścieżki rozwoju:
* Scavenger → Bounty Hunter → Fortune Seeker
* Artisan → Warsmith → Maestro
Krasnoludy to jedna z ras posiadających jedynie wojowników, jednak ich prawdziwym przeznaczeniem jest zbieranie materiałów, surowców, przepisów, tworzenie z nich przedmiotów i zarabianie w ten sposób adeny, w dodatku Warsmith przydaje się podczas oblężeń i czyni je jeszcze bardziej ciekawymi, bowiem przywołuje oblężnicze machiny np. Siege Golem
Kamael
Rasa ta została stworzona przez giganta Mimira, podczas wojny gigantów z bogami, w Erze Mitów. Mieli służyć do obrony przeciw bogom, lecz nie okazali się efektywni. W gruncie rzeczy, giganci zapieczętowali je w Otchłani na Wyspie Dusz, gdzie przespały wiele lat. Obudziła je bogini Eva, zaniepokojona sytuacją w królestwie Gracii, rozrastającym się mrokiem Shillen i plagą potworów. Zaraz po ich obudzeniu, odkryło to Stowarzyszenie Giran. Rasy wysłały swoich posłów na Wyspę Dusz. Niektóre próbowały wykorzystać Kamael do przejęcia kontroli nad kontynentem. Równocześnie jednak przekonywały Kamael do otworzenia się na świat. Rasa ta może brać subklasę jedynie ze swojej rasy, zaś inne rasy nie mogą brać subklas z rasy Kamael. Swoją siłę czerpią z energii duchowej swoich przeciwników. Posiadają jedno skrzydło. Drugie otrzymują dzięki specjalnej umiejętności na 80 poziomie, unoszą się też wtedy trochę nad ziemią, lecz jest to zmiana jedynie kosmetyczna.
Żołnierz mężczyzna (Male Soldier):
Statystyki bazowe:
* STR: 41, DEX: 33, CON: 31
* INT: 29, WIT: 11, MEN: 25
Ścieżki rozwoju:
* Trooper → Berserker → Doombringer lub:
* Trooper → Soul Breaker → Soul Hound
Żołnierz kobieta (Female Soldier):
Statystyki bazowe:
* STR: 39, DEX: 35, CON: 30
* INT: 28, WIT: 11, MEN: 27
Ścieżki rozwoju:
* Warder → Arbalester → Trickster lub:
* Warder → Soul Breaker → Soul Hound
Kamael po osiagnieciu wszystkich swoich podstawowych klas, mogą wybrać nową, specjalną ścieżkę rozwoju, dotychczas niedostępną.
Ukryta Ścieżka rozwoju dla obu płci:
* Inspector → Judicator
Arteia
Według informacji podanych na oficjalnej stronie gry Lineage II w dziale poświęconym fabule, w grze prawdopodobnie pojawi się kolejna rasa nazwana Arteia. Wywodzić się ona ma od boga wiatru Sayha:
"Sayha instilled the spirit of wind into the fourth form. This is how the race of arteias was created." (pol. "Sayha tchnął moc wiatru w czwartą formę. Tak powstała rasa Arteia.")
Do czasu opublikowania szczegółowych informacji przez firmę NCSoft, można jedynie spekulować, jak osobniki rasy Arteia będą wyglądać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|